מעצבת: אלינור רבי
צילום: זוהר שטרית
איפור ושיער: ליאט בן שמשון

השיקולים:
בהפקת קטלוג שמלות כלה נכללים מספר שיקולים : קודם כל רצונה ושאיפותיה שלהמעצבת. לאחר מכן ובשיתוף פעולה מתבצעת חשיבה ותכנון משותף של הצוות: סטייליסטית, צלם , מאפרת ומעצבת שיער.
השיקול העיקרי הוא מחשבה על הלקוחה: הכלה. איך לקלוע לרצונה, חלומותיה, להשתלב בהם, ליצור אותם. להגשים אותם עוד לפני שידעה שחלמה אותם.
כל זאת צריך להיעשות בנוסף ויד ביד עם חזונה של המעצבת ומה שראתה בעיני רוחה כשעיצבה את הקולקציה.

יצירה או מכירה?
הדיון המתמיד של מעצבות בכלל ומעצבות שמלות כלה בפרט, הוא בתפר הדק שבין חופש היצירה, ורצון השוק. האם זה מסחרי? זו התהייה שמרחפת תדיר בין קירות הסטודיו.
בקטלוג הזה של אלינור רבי, אפשר לראות בעיצובים שלה את הדרך היפה שהיא עושה. הקו הדק שנשמר בין היצירתיות וחופש הפעולה שלה ועיצובים שנשים רבות יחשקו בהן, יחלמו עליהן ויראו מצוין בתוכם.

הבחירה- להעיז
בהפקת קטלוג מסחרי , תפקיד הסטייליסטית הוא לשלב בין הפקה יצירתית ומלאת השראה ובין מראה שיגרום להזדהות כמה שיותר גדולה ויקלע לטעמן של נשים רבות ככל האפשר.
בקטלוג הזה בחרנו להעיז במידה מסוימת ולשלב תכשיטים גדולים יותר ועדינים פחות שלא תמיד יהיו ההשראה הראשונה של נשים כאשר הן מציירות בעיני רוחן את המראה שלהן ביום חתונתן.
המראה הזה ,האחר והנועז באופן מסויים, קלע לטעמן של נשים רבות. ובדיעבד אלינור קבלה פניות רבות של נשים שרצו ליישם את המראה הכללי בקטלוג-מנעליים ועד לתכשיטים.
בתור סטייליסטית אין מחמאה גדולה מזו.