צילום: גיא גלעד
איפור ושיער: קארמה לחאם
הלקוח:
חברת דיוויד שילד המתמחה במתן תוכנית ביטוח לישראלים היוצאים לשהות ארוכה בחו"ל.
הרעיון:
יצירת דימוי המורכב מתמונות בהן מוצגות סיטואציות המתרחשות בעת נסיעת עבודה או שהות של ישראלי בחו"ל.
בכל תמונה משולב פריט שמאפיין את החיבור לבית, ואת התחושה הביתית והמוגנת שהחברה רוצה לשדר. הפריט היה צריך להיות בעל צבע ומרקם אחיד כדי שיוכלו להטביע עליו מאוחר יותר דוגמא שמורכבת מטקסטורה המזוהה עם מיתוג החברה.
קהל היעד:
ישראלים השוהים בחו"ל למטרות רילוקיישן, בעבודה או לימודים.